Gabi Startet 31.Mai.2013 Del på Facebook Startet 31.Mai.2013 Nygammel båt...ankerlys som har strøm inn men som ikke lyser. Mistenker at pære har ryki. Skal skifte pære men er søren ikke sikker på hvordan jeg får av huset. Ser ikke ut som det skal skrues ut noen skruer. Skal hele glasset skrues av? Men som den forsiktige person jeg er så er jeg ikke helt lysten på å ta i for mye uten at jeg vet hva som er riktig. Noen som har tips her? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 31.Mai.2013 Del på Facebook Svart 31.Mai.2013 (redigert) "Glasset" sitter i en bajonettfatning i bunnen. Så hold i bunnen og vri glasset. Gjør i alle fall det på min Hella versjon. http://www.hellamarine.com/en/products/navigation-lamps/anchor-all-round-white/2-nm-2984-all-round-white-anchor-navigation-lamp.html Redigert 31.Mai.2013 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Gabi Svart 31.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2013 Takk Lippert! Det var akkurat sånn på min også, bajonettfeste nederst! Ha en fin helg! Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 31.Mai.2013 Del på Facebook Svart 31.Mai.2013 Supert du det løste seg,skal bare være og vri av ja ! husk ekstra lyspærer,politiet trenger pengene dine ! God sommer da ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.