Jump to content

Forslag til PC laptop med dagslys skjerm


Mizar

Recommended Posts

Jeg ønsker meg en ipad lignende løsning med større skjerm enn en slik "padde". Det blir verken fugl eller fisk for meg.

Finnes det laptop maskiner med dagslys skjerm? Forslag? Det er også en løsning å bruke en mini-PC med løs skjerm på alt fra 12" - 19". Med tilnærmet dagslys visning, hvis noen vet om noe slikt.

Redigert av Propell1 (see edit history)

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Link to post
Share on other sites

Har brukt 2 stk som kartpc. 1 stk 14" Compac proff(HP) og har nå en HP Probook 12.4".

Begge er eldre proffpc med matt skjerm. Eneste problemet jeg har hatt er litt rust på usb porten etter sjøslag. Fikset med crc marin.

Sjekk på finn så får du disse billig.

Har du nok stål kan du gå opp til disse http://www.panasonic.com/business/toughbook/laptop-computers.asp?cm_mmc=PSCNA-_-Vanities-_-toughbook-_-toughbook-landing

Som tåler alt

Redigert av Seasu (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...