Sabrina Startet 2.Juni.2013 Del på Facebook Startet 2.Juni.2013 Hei, Har noen en slik reservedelsliste? Motoren er 60hk og 1992 modell. Trenger bl.a. ny manual tilt sylinder og "exploded view" diagram over innfestningen, da jeg antakelig må få tak i flere deler. Har søkt mange steder på Internet uten å finne denne modellen og rette delen. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Boats.net har: http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/Outboard/1992/P60TLHQ/POWER%20TRIM%20TILT%20ASSY/parts.html Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Takk for det Håkon, men det refererer bare til modeller solgt i USA. Min modell dekkes ikke der, og jeg trenger en manuell tilt sylinder. Ikke en elektrisk/ hydraulisk. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 hmm ja, ikke helt enkelt det der å skulle finne deler til en euro modell basert på en US deleliste, når ikke den aktuelle modellen fantes i Usa. Vile hørt med brukeren Skrotnisse her på forumet, han har innimellom litt av hvert liggende til disse motorene. Forresten, betegnelsen FEQ har jeg ikke hørt på disse - skal det være FEO? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sabrina Svart 3.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Nei, det er FEQ. Den siste bokstaven indikerer produksjonsåret som i dette tilfellet er 1992. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 (redigert) iht denne lista så er Q = 1982...? http://marinshopen.se/Motorer/OmMotorer/Yamaha/Fastställårsmodell/tabid/366/Default.aspx Redigert 3.Juni.2013 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sabrina Svart 3.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Ivar, Ved siden av den kolonnen står det også at Q er år 2003. Jeg har tidligete sett i en USA liste der Q er år 2002. Pussig at ikke en produsent kan bli enig med seg selv om en bokstav skal referere seg til kun ett år. Da min motor er Europa modell, er nok produksjonsåret 2003. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 kan du ikke legge ut et bilde av motoren? og bilde av tilt oppsettet? Sitér dette innlegget Link to post
kimrogerhb Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 (redigert) http://www.yamaha-motor.com/partviewer/default.aspx?ls=outboard Her kan du velge ut din motor (Hvis du finner). Du får sprengskisse og deler. Redigert 3.Juni.2013 av kimrogerhb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.