Jump to content

Hvor mye kunne jeg fått for en 2011 mod smart rib 330+ mercury 10

Smartrib330

Recommended Posts

Lurte litt på om jeg skulle selge riben, men hvor mye tror du at jeg kunne få? Det står en 2006 mod mercury 10 hk viking bakpå og smart riben er fra 2011 båten har fått nytt batteri og den har en targabøyle. Motoren er helt strøken og det er kontrollboksen også det er også dødmannsknapp på kontrollboksen. Båten er også bunnstoffet.

• 2 uker senere...

Så mye? Hvor mye har du gitt for denne da? Helt ny 330 Classic koster jo 20.000. Tipper du ga mye mindre. Setter du den sammen selv får du med targa. Batteri og kontrollboks til motor får du for 4.000. Motor 15.000 etter litt rabatt. 35.000 bør dette koste nytt, ikke mer. Når motoren da er 7 år gammel og utenfor garanti/reklamasjon osv. faller prisen med minimum 10.000 etter min mening. En 2012 med 15 hk ligger på Finn nå for 32.000. Den går ikke for over 30.000.....

Motoren er trimmet.

Jeg har sport.

Kristina du er helt bedriten til å bedømme pris husk at denne motoren var den aller siste vikingen fra mercury og man får ikke nyere totaktere i Norge for fra 1. Januar 2006 var det ikke lov å importere totaktere pga. At idiot landet Norge syntes det var så forurensende. Så hvis du mener denne motoren har falt 10000 i pris så må du ha en form for et handikapp. Å ha firetakter på en så liten rib er galskap for de er altfor tunge!

Kristina du er helt bedriten til å bedømme pris husk at denne motoren var den aller siste vikingen fra mercury og man får ikke nyere totaktere i Norge for fra 1. Januar 2006 var det ikke lov å importere totaktere pga. At idiot landet Norge syntes det var så forurensende. Så hvis du mener denne motoren har falt 10000 i pris så må du ha en form for et handikapp. Å ha firetakter på en så liten rib er galskap for de er altfor tunge!

Les tittelen på tråden din. Du spør om hva folk mener den er verdt. Om du ikke liker svarene, så bør du kanskje ikke spørre?

Om du er så skråsikker på at han tar feil, så er det jo bare å annonsere den, og selge til en høyere pris. Markedet avgjør prisen, ikke du.

Prøv en annonse, så ser du hva folk er villig til å gi. Står Mail og telefon stille, har du siktet for høyt.

Mvh. SAP

man får ikke nyere totaktere i Norge for fra 1. Januar 2006 var det ikke lov å importere totaktere pga. At idiot landet Norge syntes det var så forurensende.

Flott å se at du har oversikt! "Idiotlandet Norge"? Du fremstiller det som om det er bare Norge som har innført dette forbudet...

Forøvrig enig med Sap_2000; hvorfor spør du når du allerede vet svaret?

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...