Jump to content

montere svinger til ekkolodd. hva slags tetningsmiddel


båtløskar

Recommended Posts

tenkte jeg skulle løfte opp båten og få borret et hull til svingeren til ekkoloddet. hva burde jeg bruke til og tette med og hvor lenge må den stå og herde? har sett de hadde noe på maritim spesifikt til dette formålet men jeg klarte ikke og finne den igjen på nettsiden deres

Link to post
Share on other sites

Åja, den monterer du som vanlig gjennomføring. Drill hull. Bruk sikaflex som er beregnet for undervannlinje Tas på både innvendig og utvendig før du skrur til. Fjern resterende masse som har tyti ut.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

hvor lenge burde sånt stå og herde? fulgte jo ikke med noe opplags utstyr med båten når jeg kjøpte så jeg håpet og slippe og kjøpe det akkurat nå hehe faren min har båt i en havn med en krybbe som rulles opp og ned i vannet på skinner tenkte jeg skulle låne den til operasjonen men trur det er upoplært og la den stå og herde der i 24 timer :P

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...