olpi Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 (redigert) VIKTIG! Sleipner Motor er i Fredrikstad, ikke i Særp ;-) Good luck videre med skifte av labber. Håper at det vår feilen, men uansett bra å ha nye labber. Har hørt: Mht kjølevæske så er det er det noen som ikke skal blandes, Dvs at ved bytte mellom slike så bør man skylle godt gjennom før ny helles på. Det er det andre på forumet som vet mer såvidt jeg har fått med meg. Silikatfri fåes også i andre farger enn rød, og det er også forskjellige typer silikatfri. Redigert 7.Juni.2013 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knutandr Svart 7.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Det er så enkelt å skifte kjølevæske at det gjør jeg vært år. i år har jeg lært at den skal være rosa, så nå er den det. Har nå byttet 3 labber, den siste og værste igjen. den som står under sjøvannspumpen. utruli vanskelig å komme til. Men det skal vel gå det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.