Jump to content

Har Biltema like gode batterier nå som for 10 år siden?


Frivakt

Recommended Posts

Batteriene mine er fra Biltema og de har stått i båten siden 2004. Men nå er de snart modne for utskiftning, merker jeg. Det er jo fristende å kjøpe nye på Biltema siden disse har holdt så lenge. Men så er det altså at spørsmålet i tittelen melder seg. Noen som vet noe om dette?

Redigert av gib (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er det vel neppe noen som vet før om 10 år eller så. Det beste batteriet jeg ha rkjøpt noengang kjøpte jeg på Biltema for over 20 år siden. Dette holdt i over 13 år i en gammel Amazon med likestrømsdynamo og dermed begrenset lading. Latterlig billig var det også, men imponerte stort! Nå er vel ikke Biltema batteriene utpreget billige lenger, men jeg ser at mange har veldig gode erfaringer med dem. Skulle jeg ha skiftet ut Sønnak Nautilus forbruksbatteriene mine nå (som jeg egentlgi burde) så hadde det sikkert blitt Biltema batterier. Forutsatt at de fortsatt har åpne bly/syre batterier da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte et slikt sølvoksyd-batteri til golfen vår for et par år siden. Det var bare sorgen! Røk ganske fort, og dessverre hadde jeg ikke kvittering så da gikk reklamasjonen i vasken. kjøper derfor ikke Biltema-batteri mer. Bosch-batteriet jeg erstattet tema-batteriet med var i en helt annen klasse.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...