Jump to content

Litt help til tysk Dame i 26 fots seilbåt som ankommer Bergen ?


Tallisman

Recommended Posts

Lurer på om det er noen i Hordaland som kan hjelpe en tysk dame som ankommer Bergen i morgen med og kjøre henne til biltema eller en annen plass hvor hun kan kjøpe nytt anker. Hun har desverre mistet sitt anker og trenger nytt. Eller mulig det er noen som har ett liggende som hun kan kjøpe billig.Damen jeg spør for ble jeg kjent med da hun tilfeldigvis ble min båtnabo i Haugesund sist helg. Ble litt imponert av denne damen som har seilt fra Kiel i Tyskland og har tenkt seg til Lofoten helt alene i en liten Seilbåt på 26fot. Hadde vært veldig fint om det var noen snille Båtfolk i Bergen som vil ta på seg jobben og hjelpe denne Damen litt . Jeg bor i Haugesund så for meg blir det for langt borte.

Link to post
Share on other sites

Ja er nok flere plasser hun kan få tak i nytt anker i Bergen men er nok ikke altid så enkelt når en er Tysk og ikke kjent. Hun skriver nå att hun vil prøve og nå Bergen i morgen Onsdag.hun Har nok ikke alverdens fart med 8 hk Yanmar. Kommer til bake til dette når jeg hvet hun har ankommet Bergen .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...