Jump to content

Sabb 10hk, kjøling, ikke vann i eksosen

Helge.R

Recommended Posts

Har en sabb 10hk som går fint men får den ikke til å kjøle.

Han jeg kjøpte den av tok den ut for å bytte til fm motor. Alt funket når vi sjekket den og testet den før handel.

Men etter å montert den i båten får jeg ikke vann i eksosen.

Fyller opp manofoylen som igjen da renner inn i motoren til den er full. Da blåser det ut litt vann når jeg starter den.

Men den går tom og varm. Pumpa går og pumper vann men ikke nok. Fri tilgang utenfra så det er heller ikke noe problem.

Noen som har en ide??? Blir så eitrandes forbanna av å ikke finne det ut. Den får vann inn men det liksom "forsvinner" og ikke ut da i eksosen.

Tips enyone

- plastpropp sak med fjær - Det er ein ventil, som må være der for at pumpa skal virka.

Ventilhuset, ein firkanta messingklump, inneheld to ventiler, som begge har fjær, og som begge skal gå lett. Eine ventilen kjem du til ved å åpna proppen på oversiden av ventilhuset, den andre ventilen kjem du til ved å løysa røret på undersiden og ta ut nippelen. Begge ventilane må vera i orden for at pumpa skal virka. Dette ventilhuset er forøvrig det samme på alle motorer som Sabb har satt sitt merke i støpegodset på.

Magne

• 3 uker senere...

Kan jo sjølvsagt vera pumpa som Magne beskriv. Om du har tatt ut ein ventilen, og du meine pumpa virkar betre då, virkar det litt rart. Men uansett får no sikkert ikkje motoren nok kjøling. Eg hadde samme problem med sabben min. Starta og gjekk fint, men kom ikkje ein dråpe ut gjennom eksosen. Og motoren vart for varm. Eg og opna pumpa, og der kom der vatn, og da så nett ut slik du beskriv - vatnet kjem inn, men kjem ikkje ut att. Då skrudde eg av toppen, og fant ut at kjølekanalene var tett. Krystalisert salt hadde gitt motoren skikkelig hjerteinfarkt kan du sei. Eg staka opp kanalene i blokka med ståltråd og spylte vatn nedi til alt grumset kom ut. Tok vekk røret mellom pumpa og blokka så all skiten rann rett ut av blokka. Toppen gav eg same behandling, men i tillegg bada eg heile toppen i syre. (Motorrens som eg kjøpte på Maritim). Skrudde saman, og då virka alt heilt suverent. Heile jobben var gjort på 2 dagar. Enkelt men effektivt. Prøv det!

Måtte forresten gje eksospotta same behandling den og. Var heilt tett i bakkant kor vatnet skal ut saman med eksosen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...