thomassamoht Startet 6.Juni.2013 Del på Facebook Startet 6.Juni.2013 er fersk når det gjelder båt og hav. men sikkerheten tar jeg ikke lett på. flytejakke trur jeg er smart. stemmer ikke det? og hvor får jeg kjøpt det? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Blant annet Maritim fører flytejakker. Også de fleste andre båtutstyrsbutikker har dette i sortimentet Sitér dette innlegget Link to post
Artekno Svart 7.Juni.2013 Del på Facebook Svart 7.Juni.2013 Hva er smart med flytejakker? Flytejakker er bulky å ha på seg, dyre og har dårlige flyteegenskaper. I tillegg ser de fleste skikkelig teite ut, hvilket vel er det viktigste for mange i båt! Anskaff enten gode vester med myke paneler, eller hvis budsjettet holder til det, noen selvoppblåsende av skikkelig kvalitet. Disse bør ha en form for pressostatutløser, så de ikke kan løses ut av en brottsjø feks. Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Jon-Kåre Svart 7.Juni.2013 Del på Facebook Svart 7.Juni.2013 Jeg bruker flytejakke høst, vinter og vår og synes det er et kjempeplagg. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
ahamm Svart 7.Juni.2013 Del på Facebook Svart 7.Juni.2013 Bruker todelt flytedress om vinteren og flyteundertøy når det er varmt. flyteundertøyet er fantastisk. merker ikke man har det på. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
index Svart 7.Juni.2013 Del på Facebook Svart 7.Juni.2013 Flyteundertøy hørtes lurt ut! Jeg bør kanskje kjøpe meg en flytetanga? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.