eMTea Startet 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2013 Hei! I båten er bensinpåfylling og lufting jordet, og jeg skal montere en ny gjennomføring i 316L under vann, hvor viktig er det at disse er jordet / utgjevnet? Hva er misjonen liksom? Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
index Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Påfylling og lufting skal være jordet til tank for å eliminere gnistfare. Svært viktig ved bensinmontasje. Utjevning av gjennomføringer under vannlinjen har imidlertid lite for seg. Jeg ville latt være... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
eMTea Svart 7.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Men tanken er jo plast.. Eneste jording der, er jord på tankmåler. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Herman Svart 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Plasten kan ta opp ladning under fylling. I mangel av noe annet kan du gjerne koble til tankmåler. Sammenkobling av alle gjennomføringer har ingen misjon slik jeg ser det. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
JRK Svart 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Hei, Ja men endel båtbyggerier ser litt anderledes på det. De jorder sammen alle skrog gjennomføringer, propell og rorhylse og kopler disse til en sink for å forhindre at den minst edle av gjennomføringen skal spises opp og at denne kan gå i stykker og båten synke. Men det er delte meninger om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.