Jump to content

Får ikke installert Navionics på iPhone lengre. Har det utgått?


larsen2000

Recommended Posts

Kjøpte Navionicskart over Norge for et par år siden til iPhone, som fortsatt ligger i iTunes. Men får feilmelding om at den ikke er tilgjengelig lenger ved overføring til telefonen. Sjekket appstore og der finnes ikke den versjonen jeg kjøpte lengre, kun Europa ++.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette uten å måtte betale på nytt?

Link to post
Share on other sites

Fra Navionics :

"After two years, new Navionics apps are now available in the Market for the area of you interest.
In order to continue improving the Mobile apps, Navionics had to make some structural changes that made it impossible to provide the new app as an update.
If you wish to have the new App, you have to purchase it separately.
The application has been totally revamped and now includes new regions and features such as:

* NEW HUGE regions!
* My Info! New Interface!
* The latest chart information with access to Freshest Data updates!
* Navionics NewsStand! 
* Open street map overlay!
* Panoramic pictures!

Unfortunately, your App was removed from the market some time ago, for this reason we can not be of further help."

 

Den som gjelder nå heter vel Navionics Marine Europe HD.

Link to post
Share on other sites

Er ny i båtlivet og har testet ut Navionics som kart plotter på min IPHONE 5. Lastet ned appen Europa for et par uker siden (tror jeg betalte 140 kr) og denne fungerer helt fint. Driver nå å tester ut HD varianten for IPAD slik at jeg får større skjerm med hotspot forbindelse mellom disse enhetene, men IPAD'n viser ikke riktig plassering på båten

Link to post
Share on other sites

Er ny i båtlivet og har testet ut Navionics som kart plotter på min IPHONE 5. Lastet ned appen Europa for et par uker siden (tror jeg betalte 140 kr) og denne fungerer helt fint. Driver nå å tester ut HD varianten for IPAD slik at jeg får større skjerm med hotspot forbindelse mellom disse enhetene, men IPAD'n viser ikke riktig plassering på båten

Har du iPad med 3G da ? Det er kun den med 3G som har innebygget GPS.

Hvis du ikke har det så blir GPS-posisjonen din "regnet ut" via WiFi-signaler (når du er koblet til trådløst nett) og det er ikke særlig nøyaktig.

Link to post
Share on other sites

Har du iPad med 3G da ? Det er kun den med 3G som har innebygget GPS.

Hvis du ikke har det så blir GPS-posisjonen din "regnet ut" via WiFi-signaler (når du er koblet til trådløst nett) og det er ikke særlig nøyaktig.

Det var oppklarende for hvorfor jeg ikke får det til å virke på min iPad. Fillern... :-(

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

Niks, det er det som er problemet. Selv om programmet ligger i iTunes, vil det ikke lengre synce til telefonen siden det er utgått fra leverandør.. Så står uten Navionics og må betale full pris for ny app.

prøvde med min andre tlf og det går med kabel, bare å dra rett over til tlf

Link to post
Share on other sites

Jeg byttet ut min iphone for mindre enn 14 dager siden og har hvertfall klart å få navionics norway med meg på den nye.

Når før du bytter er det viktig å bruke funksjonen "overfør kjøp" fra den gamle til pc mac før den skrapes.

Har du glemt dette må du laste ned på nytt vil jeg tro.

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk problem med Navionics på min Samsung Galaxy SII etter å ha oppgradert operativsystemet på telefonen. Navionics Europe ligger fortsatt som "kjøpt", men når jeg prøver å installere på nytt får jeg feilmelding og installasjonen avbrytes

 

Andre som har opplevd dette? Har anskaffet fin ny kartplotter, men vil gjerne ha det på tlf i tillegg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...