Saab95 Startet 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2013 Hei alle samen Jeg var ute å kjørte båt idag ikke langt men nok at motoren var god og varm. Så hadde jeg en times pause før jeg skulle starte den opp igjen...Da var den utrolig treg startet og dette er en motor som alltid har startet på første forsøk og etter få sekunder. Motoren er en chevy 5,7 med volvo kit. Jeg er ikke noe spes motor kyndig men når jeg såg på flammedemperen var det en liten slange som gikk inn på siden av den. Slangen var festet til en stuss men det var stussen jeg kunne trykke inn og ut av flammedemperen..Skal den være slik ?? eller har det i det heletatt noe med problemet jeg hadde ?? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 (redigert) Det er ikke noe uvanlig at det er slik, slangen går vel til ventil dekselet og er til veivhusutluftningen ? Det sitter ofte to store slanger og enkelte ganger en liten vakuumslange på flammedemperen, og at slangestussene på flammedemperen er litt løse har sannsynligvis ingenting med startproblemene dine å gjøre, og de er som regel slik på de originale VP flammedemperne. Det kan bare ha vært motoren som ble litt rå, og derfor var vanskelig å starte, men du må nesten merke deg i tiden fremover om dette var et engangstilfelle, eller om det vedvarer, og før man vet om det er et vedvarende problem er det egentlig umulig å svare på. Redigert 9.Juni.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Saab95 Svart 9.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Okey da håper jeg dette var et engangs tilfelle...Tusen takk for rask svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 (redigert) Enig med adeneo. Flamedemperen er nok ikke synderen Redigert 9.Juni.2013 av FM 8-12 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.