Jump to content

Trenger raske råd til valg av billig seilbåt (bobåt)

Izzy

Recommended Posts

Jeg vil tro det vil gå bra samme hva du velger. Du kommer deg nok gjennom vinteren uansett. Ett tips kan være å kjøpe en båt som noen har bodd i før, da er den gjerne "ferdig tilpasset". Men hvis ikke så kjøper du bare en båt som ikke er altfor ukurant, slik at den lar seg selge igjen til neste år. Så begynn å gå på visninger, du får fort inntrykk av hvilke det er OK å bo i...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Guest Avmønstret#

Må innrømme at 30 m2 hybel til 5-8000 i mnd (det var billig!) høres 100 ganger mer fristende ut enn å bo i en 30-40 år gammel og trang seilbåt en vinter. Og er litt i tvil om det rent faktisk kan bli noe særlig billigere også...

Men det var vel kanskje OT

Må innrømme at 30 m2 hybel til 5-8000 i mnd (det var billig!) høres 100 ganger mer fristende ut enn å bo i en 30-40 år gammel og trang seilbåt en vinter. Og er litt i tvil om det rent faktisk kan bli noe særlig billigere også...

Smak og behag. Hadde jeg ikke hatt familie, så hadde jeg utvilsomt prøvd å bo i båt!

(Nå har jeg så langt kommet meg VELDIG økonomisk gunstig ut av å kjøpe hus med utleiemuligheter - huseiere er veldig godt subsidierte med dagens skatteordninger).

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...