index Svart 11.Juni.2013 Del på Facebook Svart 11.Juni.2013 Jeg vil tro det vil gå bra samme hva du velger. Du kommer deg nok gjennom vinteren uansett. Ett tips kan være å kjøpe en båt som noen har bodd i før, da er den gjerne "ferdig tilpasset". Men hvis ikke så kjøper du bare en båt som ikke er altfor ukurant, slik at den lar seg selge igjen til neste år. Så begynn å gå på visninger, du får fort inntrykk av hvilke det er OK å bo i... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Izzy Svart 12.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Skal starte seriøs leiting og gå på visning så fort jeg kommer meg til Østfold om 10 dager Nå har jeg i allefall fått bekreftelse på båtplass...so far so good, da har jeg et sted å gjøre av den når jeg finner en kurrant båt Sitér dette innlegget "Don't fence me in" Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Juni.2013 Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Må innrømme at 30 m2 hybel til 5-8000 i mnd (det var billig!) høres 100 ganger mer fristende ut enn å bo i en 30-40 år gammel og trang seilbåt en vinter. Og er litt i tvil om det rent faktisk kan bli noe særlig billigere også... Men det var vel kanskje OT Sitér dette innlegget Link to post
Izzy Svart 12.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Hehe Pinkvin...jeg hører hva du sier. Blir det for ille så får jeg bare kapitulere og flytte på land. Jeg antar at jeg uansett blir noen erfaringer rikere på godt og vondt Den som intet våger, intet vinner. Sitér dette innlegget "Don't fence me in" Link to post
tobixen Svart 12.Juni.2013 Del på Facebook Svart 12.Juni.2013 Må innrømme at 30 m2 hybel til 5-8000 i mnd (det var billig!) høres 100 ganger mer fristende ut enn å bo i en 30-40 år gammel og trang seilbåt en vinter. Og er litt i tvil om det rent faktisk kan bli noe særlig billigere også... Smak og behag. Hadde jeg ikke hatt familie, så hadde jeg utvilsomt prøvd å bo i båt! (Nå har jeg så langt kommet meg VELDIG økonomisk gunstig ut av å kjøpe hus med utleiemuligheter - huseiere er veldig godt subsidierte med dagens skatteordninger). Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.