Ola Thorsen Startet 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2013 Heisann!Jeg har en Tohatsu 20hk 2012 modell med snor og el-start. På båten har jeg et stort rom (rett under der jeg sitter) der bensintanken ligger, og jeg tenkte at det ikke ville være så lurt å ha et batteri (til el-start'n) nedi der med all bensindampen. Jeg har også et rom inne i styrekonsollen der jeg tenkte å ha batteriet. Problemet er at jeg ikke får plass til et bilbatteriet inni der, så kunne jeg brukt et sånt mopedbatteri du kjøper på Biltema? Har det nok kraft?MVH Ola Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Eller mc batteri? Hvor stor plass har du da? Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Et MC-gele batteri skulle gå greit det. Vet du hvor mye motoren lader? Og hvor mye plass du har til rådighet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.