hakadal Startet 9.Juni.2013 Del på Facebook Startet 9.Juni.2013 (redigert) Har en Eber D4L fra 82, den ble helt plutselig død, virker bare på kaldluft... sikring like hel. I forbindelse med at jeg løsnet på instrumentpanelet kan jeg ha løsnet en kabel fra bryter til Eberbryter, da jeg var litt usikker på hvor hvor den løse kabelen skulle monteres (det var 3 alternativer) kan jeg ha tatt feil..Kan dette ha gjort noen skade eller kortsluttet noe ? Bryter lyser og virker på kaldluft. Har lett etter en D4Lmanual , men har ikke klart å finne noe, noen som kan hjelpe? Min båt er en Nidelv 28 Redigert 9.Juni.2013 av hakadal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 10.Juni.2013 Del på Facebook Svart 10.Juni.2013 Det kan være at den trenger en skikkelig service med ny plugg og ompakking mulig at pumpa de også ikke virker. Vi hadde samme problemet. Da vi fikk den igjen så virket den som ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.