Jump to content

Noen skulle ikke hatt båt...eller barn

enter4u

Recommended Posts

Jeg er ikke sikker på om han som skal selge denne doryen blir noe glad for å bli hengt ut her med fullt navn, adresse og telefonnummer av en anonym skribent.

Det kan være Kragerøs beste svømmer som sitter på rekka.

Håper slike tråder slettes.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig, ved nærmere ettertanke. Godt å få satt slikti perspektiv, det er så alt for lett å se bare en del eller en side av saken.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Jeg er ikke sikker på om han som skal selge denne doryen blir noe glad for å bli hengt ut her med fullt navn, adresse og telefonnummer av en anonym skribent.

Det kan være Kragerøs beste svømmer som sitter på rekka.

Håper slike tråder slettes.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan så være, men om jeg heter Petter Solberg så betyr det ikke at jeg kjører i 150 på småveier for det. Og selgeren har hengt seg selv ut ved å legge ut disse bildene som viser dårlig sjømannskap. :nono: Eller er jeg helt på jordet nå? :rolleyes:

Det kan så være, men om jeg heter Petter Solberg så betyr det ikke at jeg kjører i 150 på småveier for det. Og selgeren har hengt seg selv ut ved å legge ut disse bildene som viser dårlig sjømannskap. :nono: Eller er jeg helt på jordet nå? :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, du er ikke på jordet, men det er vel kanskje slik at det ikke er helt høflig og dannet å slenge dritt om noen bak deres rygg. Tror den grunnleggende ideen for Krapyl sitt innlegg var linken til annonse der vedkommendes fulle navn etc. står klart og tydelig å lese for enhver. Det var i alle fall slik jeg forsto det.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Ungene mine synes det er kjempegøy å hoppe fra rekka i fart uten vest, og de svømmer bra.

Når datra mi får såpass lange bein som dette eksemplaret viljeg nok pådra meg en ørefik hvis jeg kaller henne for unge..

:wink:

De små ungene som ikke kan svømme skikkelig, og de store når det er kaldt, mørkt eller noe sjø, har alltid vest når de er ute av kabinen hvis vi ikke ligger til land, og jeg er klar til å hoppe etter dem.

Var på sjøen og drakk kakao med ungene i dag, og det var kjempefint.

Mons

Mons

Var på sjøen og drakk kakao med ungene i dag, og det var kjempefint.

Drakk du kakao sammen med ungene? Makan, vet du ikke hvor farlig sukker er? Jeg ville aldri ha gitt ungene mine sukker, langt mindre drukket sukkerholdige varer sammen med dem. Vi voksne må gå foran med et godt eksempel, vet du.

Mange ulykker har skjedd på sjøen på grunn av inntak av (gjæret) sukker!

Geir

Begynte ikke dette med en bekymring for menneskelig sikkert, denne tråden mener jeg.... Har vi ikke nok drukning og skader på sjøen da. Ville ikke likt om mine eller noen barn skulle vippa på ripa slik...

Mye rart her inne. Når noen påpeker noe så er det alltid noen som skal viktigper`e seg med att alt er lov.

Eneste feil her var og legge med hele annonsen og ikke bare bildet.. Men tanken var god den... Bra du tenker sikkerhet;o)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...