enter4u Startet 9.Mars.2005 Del på Facebook Startet 9.Mars.2005 (redigert) Snakk om å ikke bruke innsiden. Se på denne annonsen. Man lar ikke barna sitte på dollbordet under fart uten redningsvest. Ikke i det hele tatt heller forresten. http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...z9687952&pos=39 Redigert 9.Mars.2005 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Vel, det ser ut som om det er stilen der.... Legg forøvrig også merke til tampen som henger ned i sjøen fra bakken. Det kan jo hende at den er lang nok til å rekke bak til den som sitter på dollbordet eller kanskje helt bak til propellen.....?? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Snakk om å ikke bruke innsiden. Se på denne annonsen. Man lar ikke barna sitte på dollbordet under fart uten redningsvest. Ikke i det hele tatt heller forresten. http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...z9687952&pos=39 <{POST_SNAPBACK}> Barna har redningsvester på seg. Ville vel vært mest bekymret for at de skulle havne i propellen.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 (redigert) Innhold slettet etter nærmere ettertanke. Redigert 9.Mars.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Krapyl Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Jeg er ikke sikker på om han som skal selge denne doryen blir noe glad for å bli hengt ut her med fullt navn, adresse og telefonnummer av en anonym skribent. Det kan være Kragerøs beste svømmer som sitter på rekka. Håper slike tråder slettes. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Jeg er ikke sikker på om han som skal selge denne doryen blir noe glad for å bli hengt ut her med fullt navn, adresse og telefonnummer av en anonym skribent. Det kan være Kragerøs beste svømmer som sitter på rekka. Håper slike tråder slettes. <{POST_SNAPBACK}> Enig, ved nærmere ettertanke. Godt å få satt slikti perspektiv, det er så alt for lett å se bare en del eller en side av saken. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
enter4u Svart 9.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Jeg er ikke sikker på om han som skal selge denne doryen blir noe glad for å bli hengt ut her med fullt navn, adresse og telefonnummer av en anonym skribent. Det kan være Kragerøs beste svømmer som sitter på rekka. Håper slike tråder slettes. <{POST_SNAPBACK}> Det kan så være, men om jeg heter Petter Solberg så betyr det ikke at jeg kjører i 150 på småveier for det. Og selgeren har hengt seg selv ut ved å legge ut disse bildene som viser dårlig sjømannskap. :nono: Eller er jeg helt på jordet nå? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Det kan så være, men om jeg heter Petter Solberg så betyr det ikke at jeg kjører i 150 på småveier for det. Og selgeren har hengt seg selv ut ved å legge ut disse bildene som viser dårlig sjømannskap. :nono: Eller er jeg helt på jordet nå? <{POST_SNAPBACK}> Nei, du er ikke på jordet, men det er vel kanskje slik at det ikke er helt høflig og dannet å slenge dritt om noen bak deres rygg. Tror den grunnleggende ideen for Krapyl sitt innlegg var linken til annonse der vedkommendes fulle navn etc. står klart og tydelig å lese for enhver. Det var i alle fall slik jeg forsto det. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
anton Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 De som klarer å hisse seg opp over dette flotte bildet tror jeg må ha lite å foreta seg. Dama er nok av de skjeldne som storkoser seg på sjøen. Jeg tror de fleste av oss har foretatt seg langt farlgere ting ombord i båt. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Ungene mine synes det er kjempegøy å hoppe fra rekka i fart uten vest, og de svømmer bra. Når datra mi får såpass lange bein som dette eksemplaret viljeg nok pådra meg en ørefik hvis jeg kaller henne for unge.. De små ungene som ikke kan svømme skikkelig, og de store når det er kaldt, mørkt eller noe sjø, har alltid vest når de er ute av kabinen hvis vi ikke ligger til land, og jeg er klar til å hoppe etter dem. Var på sjøen og drakk kakao med ungene i dag, og det var kjempefint. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
GeirKS Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Var på sjøen og drakk kakao med ungene i dag, og det var kjempefint. Drakk du kakao sammen med ungene? Makan, vet du ikke hvor farlig sukker er? Jeg ville aldri ha gitt ungene mine sukker, langt mindre drukket sukkerholdige varer sammen med dem. Vi voksne må gå foran med et godt eksempel, vet du. Mange ulykker har skjedd på sjøen på grunn av inntak av (gjæret) sukker! Geir Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Drakk du kakao sammen med ungene? Makan, vet du ikke hvor farlig sukker er? ROTFLMAO Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
bullett Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Begynte ikke dette med en bekymring for menneskelig sikkert, denne tråden mener jeg.... Har vi ikke nok drukning og skader på sjøen da. Ville ikke likt om mine eller noen barn skulle vippa på ripa slik... Mye rart her inne. Når noen påpeker noe så er det alltid noen som skal viktigper`e seg med att alt er lov. Eneste feil her var og legge med hele annonsen og ikke bare bildet.. Men tanken var god den... Bra du tenker sikkerhet;o) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.