Leon Ya Startet 13.Juni.2013 Del på Facebook Startet 13.Juni.2013 Motoren (1995 mod) dør for meg så fort jeg setter ned turtallet. Brukte motor rens, og da gikk den som ei klokke ei stund. Noen som vet standard innstillinger for luft , tomgang og bensinskrue. Sitér dette innlegget Link to post
skansenmarina Svart 13.Juni.2013 Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Hei. Jeg ville plukket ned og rengjort forgasseren. Tomgangsdysen er liten på små motorer, og de kan fort bli tett. Bruk forsiktig trykkluft for å blåse ren innvendige kanaler og dyser. Sjekk samtidig at det ikke ligger urenheter i flottørkammeret som kan tette dysene igjen kort tid etter en rens. Sitér dette innlegget Link to post
Leon Ya Svart 13.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2013 Takker for svar. Da prøver jeg d. Har sjøl tenkt på flottøren. Blir jo veldig fort feil hvis den ikke gjør jobben sin. Hadde bare håpet at motor rensen holdt . hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.