Pusur77 Startet 13.Juni.2013 Del på Facebook Startet 13.Juni.2013 Heisan Har en 9,9 Tohatsu som jeg sliter med å få ned i vann. Når jeg vipper den opp fra "låst over vann posisjon" går ikke festemekaniskmen (ser ut som en trekant) ut av ledesporet i det hele tatt.Jeg må fysisk hjelpe denne over kanten for at jeg skal få påhengsen ned i vann. Har forsøkt å sprute olje i alle tenkelige deler uten at det har hjelpt. Hva er det som skal få festemekanismen til å vippe opp av låst stilling? Takk Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Hadde samme problemet, men fant ut at hvis jeg presset låsehendlen bakover mens jeg senket motoren så gikk den helt ned. Jeg har solgt motoren så jeg får dessverre ikke vist det på bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Pusur77 Svart 14.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Skal prøve det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Du må løfte motoren Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kjelli Svart 15.Juni.2013 Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 Sliter med samme problem, på samme påhengs, må hjelpe hendelen for å få det til, og håper hver gang at jeg ikke "klipper" fingrene. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 (redigert) Jeg får ikke min Tohatsu 9.9 helt ned og den sitter ikke "fast" slik at når jeg rygger graver den seg opp... Hva kan jeg gjøre for å få den til å gå helt ned i fastlåst posisjon? Redigert 13.Mai.2014 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Sliter med samme problem, på samme påhengs, må hjelpe hendelen for å få det til, og håper hver gang at jeg ikke "klipper" fingrene. Det er visst samme problem her også... Går det an å fikse dette på et vis? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.