Guest Kaptein Fredrik Svart 29.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2013 Jeg regner med å kaste loss fredag 26/7 og satser på Gansvika og Sandstangen i Øyeren. Blir noen overnattinger. Sitér dette innlegget Link to post
frank_berger Svart 29.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2013 (redigert) Vi skal starte ferien neste helg, og går gra Søgne (Nærhetene av Kristiansand) og østover i år.. "Minstemålet" er Kragerø, men håper kanskje på å komme oss til sverige.. Men vi får se hvordan det år, med 2 barn på 4 år og 11mnd, hvor minstemann ikke har hatt lengre turer i båten ennå... Vi er ikke veldig kjent lengre enn til Grimstad.. Noen tips til fine plasser mellom grimstad og kragerø? Vill helst ligge på holmer, og ikke havner, men noen havner må vi nok uansett innom. Men er jo ganske viktig for oss å finne en plass gjerne med strand og/eller en gressplen.. Så gode tips mottas gjerne på dette.. Hei. Kommer du deg til Kragerø,så kan du ligge i Rekevika (eller Lindviken avhengig av hvilke kart du har) Koselig sted med brygge og fin gressplen for unger. Kort tur med jolle inn til Kragerø. Du holder vestover fra Kragerø innover Kilsfjorden,så finner du vika på styrbord side et lite stykke innover. Kragerø er en koselig by. God tur :-) Redigert 29.Juni.2013 av frank_berger (see edit history) Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
KongKing Svart 29.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2013 (redigert) Heisann. Tenkte jeg skulle kaste loss i morgen kveld for en ukes tur på fjorden. Jeg reiser i en Nidelv 24 som har marsjfart på ca 5 knop, så det blir ikke så lange dagsetappene, og dessuten er det tour de france som må følges med på.... :-) Tenkte første stopp blir Oscarsborg og deretter ned mot fredrikstadområdet. Er det noen som har noen tips til fine steder å ligge. Gjerne i gjestehavner, men også uthavner. Så for meg Moss e.l. som stopp etter Oscarsborg. Kan man ligge i kanalen der noe sted f.eks? Kk Redigert 29.Juni.2013 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.