Jump to content

Terhi 430s hvor finner eg billigt stero til båt?

Ragnarok

Recommended Posts

Biltema funker greit og er billig.. Kjøp maritime høyttalere..

De fleste båtbutikker har stereo.. Boss er billig, og prisene går oppover fra disse.. Hadde Sony i gamlebåten men de er vel ikke spesielt billig..

Ellers er ebay billig og bra.. Søk på pyle marine.. Tror det er bra.. Vurderer det i båten min etterhvert:)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

har spekulert litt på å bygge spiller + høyttalere inn i ei kasse som jeg kan ta på land når den ikke er i bruk.

Vist du gjer ditta , så må du sende meg eit bilde av resultatet :D

Biltema funker greit og er billig.. Kjøp maritime høyttalere..

De fleste båtbutikker har stereo.. Boss er billig, og prisene går oppover fra disse.. Hadde Sony i gamlebåten men de er vel ikke spesielt billig..

Ellers er ebay billig og bra.. Søk på pyle marine.. Tror det er bra.. Vurderer det i båten min etterhvert:)

Er de vanntet?

Maritim båtutstyr har tilbud på en JVC stereo med dab til 990 nå. Det geniale er at den har kystværvarsler fra NRK uten at du trenger VHF lisens. Marinehøytalere får du på Clas Ohlson til 300.

<p>Har hatt/har Zodiac 12, Quicksilver 8 5hk tohatsu, GH 10 9,9 Yamaha, Skibsplast 14 25hk Mercury, Vernøy 430 sl 25hk Johnson, Saga 20 Marna MB10a, Hasla 21 Yanmar 3qm30.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...