Ragnarok Startet 14.Juni.2013 Del på Facebook Startet 14.Juni.2013 Hey Lurer på kvar eg kan få tak i billigt stero og høytalere til båt? Båten er ein Terhi 430S og det er ein Skjærgårdsjeep så den er "åpen". Det viktigaste er at høytalarane tåler litt vatn, siden eg kan ta meg med stereoen :D Mvh Erlend H. M Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Biltema funker greit og er billig.. Kjøp maritime høyttalere.. De fleste båtbutikker har stereo.. Boss er billig, og prisene går oppover fra disse.. Hadde Sony i gamlebåten men de er vel ikke spesielt billig.. Ellers er ebay billig og bra.. Søk på pyle marine.. Tror det er bra.. Vurderer det i båten min etterhvert:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
ivar Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 har spekulert litt på å bygge spiller + høyttalere inn i ei kasse som jeg kan ta på land når den ikke er i bruk. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Ragnarok Svart 14.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 har spekulert litt på å bygge spiller + høyttalere inn i ei kasse som jeg kan ta på land når den ikke er i bruk. Vist du gjer ditta , så må du sende meg eit bilde av resultatet :D Biltema funker greit og er billig.. Kjøp maritime høyttalere.. De fleste båtbutikker har stereo.. Boss er billig, og prisene går oppover fra disse.. Hadde Sony i gamlebåten men de er vel ikke spesielt billig.. Ellers er ebay billig og bra.. Søk på pyle marine.. Tror det er bra.. Vurderer det i båten min etterhvert:) Er de vanntet? Sitér dette innlegget Link to post
Evenb Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Maritim båtutstyr har tilbud på en JVC stereo med dab til 990 nå. Det geniale er at den har kystværvarsler fra NRK uten at du trenger VHF lisens. Marinehøytalere får du på Clas Ohlson til 300. Sitér dette innlegget <p>Har hatt/har Zodiac 12, Quicksilver 8 5hk tohatsu, GH 10 9,9 Yamaha, Skibsplast 14 25hk Mercury, Vernøy 430 sl 25hk Johnson, Saga 20 Marna MB10a, Hasla 21 Yanmar 3qm30. Link to post
glalaks Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Om det er marinehøytalere er de som regel vanntette ja.. Ofte hvit farge.. Om fu skal ha den i åpen båt er nok en vanntett spille lurt. 2 eller 4 stk 6,5" spiller bra nok i din båt vil jeg tro.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
M/S AIOLOS Svart 15.Juni.2013 Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 dra til Maritim, der har de slikt som tåler å være i båt Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juni.2013 Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 Vist du gjer ditta , så må du sende meg eit bilde av resultatet :D Noen ideer her: http://www.41hz.com/forums/content.php?22-Featured-Customer-Projects Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.