Orange Startet 14.Juni.2013 Del på Facebook Startet 14.Juni.2013 Jeg jobber med å få byttet impeller på min gamle motor, men jeg får ikke løs gir huset da girstanga sitter og jeg finner ingen steder hvor jeg kan få løsnet den. Jeg har funnet en amerikaner som skjønner like lite som meg:) se video for bilder og forklaring på problemet. Kan noen hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 14.Juni.2013 Del på Facebook Svart 14.Juni.2013 Du må løfte opp mutteren og ta av den lille plast kon Sitér dette innlegget Link to post
Orange Svart 15.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 :) så jeg kan bare ta i presse den opp? For den sitter godt. Du tenker på den øverste av de to boltre rett over gir/undervanns-huset? Sitér dette innlegget Link to post
Orange Svart 15.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 Genialt. Etter å ha smurt godt og fått bevegelse på mutteren så fikk jeg den av uten så altfor mye makt. Du er en helt Bernt. Tusen takk!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.