Jump to content

Skøyte, ca 40ft, som sank på Storsand feb. 2009, opplysninger?

henrik02

Recommended Posts

Kan dessv. ikke svare på det du spør om, men du må gi flere opplysninger i innlegget.
Egentlig skulle denne tråden vært stengt siden tittelen også må inneholde flere opplysninger....

F.eks.:

• Hvor er bildet tatt?
  • Ser at bildet heter "sunken_skoeyte_tilbake", hvor var det den sank?
  • Er bildet tatt før den sank eller etter at den ble hevet?
  • Ca hvor mange fot?
  • Hva slags motor?

Etc. etc. I det hele tatt, alt du vet som kan bidra til å oppklare saken.

Jeg tror den har ligget inne i Oslofjorden et sted, da den første båten er fra Høvik området, tror jeg.
1 Båten sank på samme, sted ved brygga
2 Bilde av båten er etter heving.
3 Båten er ca 40 fot
4 Det var en liten Mercedes (tror jeg)

jeg tror bildene ble tatt av en Astor i samme havn, og bildene er fra Baatplassen .no.

Grunnen til at jeg spør, er at jeg nettopp har kjøpt den, og har ingen opplysninger.

Akkurat. Som en generell opplysning, slikt kan man ikke gjøre uten godkjennelse fra medlemmet som har tatt det.

Rent teknisk er det også best at man linker siden vi slipper å ha 2 utgaver av samme bilde å ta vare på.

I tillegg til at man linker til bildet bør man også oppgi link til innlegget det er brukt.

I denne saken har det direkte betydning siden Astors innlegg bl.a. forteller hvor båten sank.

Det første bildet i innlegget til Astor er kommer herfra.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...