henrik02 Startet 16.Juni.2013 Del på Facebook Startet 16.Juni.2013 Er det noen som kjenner denne skøyta, (den på slep). Historie, modell, byggested, etc. Kommentar fra moderator: Kopien er erstattet med link til Astors bilde Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Kan dessv. ikke svare på det du spør om, men du må gi flere opplysninger i innlegget.Egentlig skulle denne tråden vært stengt siden tittelen også må inneholde flere opplysninger....F.eks.: Hvor er bildet tatt? Ser at bildet heter "sunken_skoeyte_tilbake", hvor var det den sank? Er bildet tatt før den sank eller etter at den ble hevet? Ca hvor mange fot? Hva slags motor? Etc. etc. I det hele tatt, alt du vet som kan bidra til å oppklare saken. Sitér dette innlegget Link to post
henrik02 Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Jeg tror den har ligget inne i Oslofjorden et sted, da den første båten er fra Høvik området, tror jeg.1 Båten sank på samme, sted ved brygga2 Bilde av båten er etter heving.3 Båten er ca 40 fot4 Det var en liten Mercedes (tror jeg)jeg tror bildene ble tatt av en Astor i samme havn, og bildene er fra Baatplassen .no.Grunnen til at jeg spør, er at jeg nettopp har kjøpt den, og har ingen opplysninger. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Mulig jeg misforstår, men bildene er jo lastet opp av deg. Har du lastet ned bilder bilder som Astor har tatt og så lastet dem opp igjen?Isåfall, fra hvilken tråd kommer de? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Ser ut til å komme fra denne tråden. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Akkurat. Som en generell opplysning, slikt kan man ikke gjøre uten godkjennelse fra medlemmet som har tatt det. Rent teknisk er det også best at man linker siden vi slipper å ha 2 utgaver av samme bilde å ta vare på. I tillegg til at man linker til bildet bør man også oppgi link til innlegget det er brukt. I denne saken har det direkte betydning siden Astors innlegg bl.a. forteller hvor båten sank. Det første bildet i innlegget til Astor er kommer herfra. Sitér dette innlegget Link to post
henrik02 Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Ja bildene er lastet opp av meg, den gang jeg kom over båten og bestemte meg for å kjøpe den, beklager feil fremgangsmåte. Håper det er flere som vet noe om båten, som bygg år Byggsted type Tidligere eiere Historie Takk så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Cautela Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Båten ligger på Raset i Skien. Ble slept fra Setre (tvers over for Drøbak) (Nord av Håøya) for 2 år siden. Ryktes at den er solgt til Østfold. Venter på å bli sjøklar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.