Ralstad Startet 16.Juni.2013 Del på Facebook Startet 16.Juni.2013 Min Tohatsu 90 hk Tldi (2010 mod) har låst seg i revers. Jeg skulle legge til kai i går kveld og etter å ha bremset litt fart med revers ville den ikke gå fremover igjen. Får den heller ikke i nøytral! Når jeg prøver å starte opp motoren igjen starter den i revers, noe som egentlig ikke skal være mulig siden den i utgangspunktet må stå i nøytral for å starte. Er det noen som har en formening om hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 girkabel hoppet av bakpå motor? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Ralstad Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Takk for svar, får prøve å sjekke dette i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Ralstad Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Men tar gjerne imot flere forslag og tips til hva jeg kan sjekke :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.