Mike Litoris Startet 16.Juni.2013 Del på Facebook Startet 16.Juni.2013 Jeg skal selge min skjærgårdsjeep. Det meste er i orden bortsett fra at det trenger vann inn i stuerom bakerst i båten. Stuerommet ligger under dørken og under setet til fører helt akter i båten. Her ligger blant annet bensintank, oljetank og lenserør. Selv om båten står på land pipler det litt vann fra "gulvet" og inn i rommet. Er usikker på hvor dette vannet kommer fra, om det er regnvann eller om det ligger i veggene. Spørsmålet er om noen vet hvordan jeg best kan drenere og tette dette på best måte? Er det vanlig at det står noe vann i dette rommet? Jeg har gjort et dårlig forsøk på å tette dette, men det har svettet inn vann under herdingen. Setter pris på alle gode råd! Hele båten: http://minus.com/lbudrj2iJYotLX Type Skjærgårdsjeep/landstedsbåt Merke Uttern Modell 5402 Årsmodell 1997 Lengde (fot) 18 Lengde (cm) 549 Bredde 220 Dybde 51 Motor Inkl. Ja Motormerke Evinrude Motortype Utenbords Motorstr. (HK) 90 Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 16.Juni.2013 Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Jeg synes det ser ut som du har vann inne i akterspeilet. Hvis du får det tett der du har forsøkt å reparere vil du bare stenge vannet inne. I så tilfelle må du la det stå åpent der til du vet at du har funnet problemet. Du må finne ut hvor det kommer inn. Jeg kjenner ikke båten, og fant ikke detaljbilde av hekken - så kanskje jeg misforstår hvordan det er satt sammen bak der. Men let etter hull ifm. montering av motoren kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Juni.2013 Del på Facebook Svart 17.Juni.2013 Er det fra selve akterspeilet det lekker, ser ut som om det er treverk inni der. De fleste akterspeil er en sandwich tykk finérplate i midten og glasfiber utvendig på begge sider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.