Jump to content

Askeladden 635 Walkaround, vindusviskere


fjordplast

Recommended Posts

Hei,

 

jeg har tenkt til å/skal montere vindusviskere på en Askeladden 635 walkaround. Er det noen som har gjort det før eller har fabrikkmonterte viskere?

 

Det er en veldig buet vindskjerm og jeg vet ikke hva slags viskeroppsett (vanlig, parallaksearm eller lineær) som er best eller i det minste fungerer.

 

Noen tips?

Redigert av fjordplast (see edit history)

Med styren i blodet siden 8 års alder.

 

www.fjordboatclub.com

www.fjordclub.com

Link to post
Share on other sites

På en sånn type båt ville jeg ikke tatt meg brydderiet med å montere viskere. det er mye bedre å behandle vinskjermen med RainX eller liknende slik at vannet preller av! Kan ikke være trivelig å kjøre skjærgårdsjeep uansett i høljeregn eller med oversjø! selv har jeg bare visker på en av de tre frontrutene, og behandler rutene med RainX. vannet preller lett av når det regner eller skevetter opp i dårlig vær.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

OK. Skal prøve RainX.

 

Utfordringen er når det er blitt drittvær og vi skal hjem og kaleskjen er oppe. Da er det vansleig å se ut uten vikser. (Har prøvd :-( )

Med styren i blodet siden 8 års alder.

 

www.fjordboatclub.com

www.fjordclub.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...