Lasseød Startet 18.Juni.2013 Del på Facebook Startet 18.Juni.2013 Helg tur: Fredag: Bestumkilen-Gressholmen kjempe vær så ble noen kalde både i båten og 'pubben' på holmen Lørdag: Gresshomen-Oscarsborg ( drøbak ) kjempevær på dagen. Men mye regn på kvelden. men lurte i oss noen kalde her også Søndag: Drøbak-Bestumkilen helt knall denne dagen også. Tross dårlig værmelding for hele helgen. Hadde vi supert vær. Motoren gikk feilfrit også etter en overhalling av manufoiler og risere. dette gjorde jeg kun for å være på den sikre siden, og det var nok lurt da jeg fikk ut mye mye rust av disse, så blir og bytte manufoiler til neste sesong, riserene kjøpte jeg og monterte nye Bildet tatt fra bauen på min viking 28 med fruen som skipper. på vei mot Gressholmen Bildet tatt fremover, også fra bauen på min båt. bildet er av båten til fatter som som er en Sandvik 28 med overbygg. i retning mot Gressholmen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.