the boss Svart 23.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 slake dønninger, krappe bårer, bratte bølger fra ferger og frakteskip litt ekkel på hekkbårer men jeg bare tilta motoren opp 2 hakk så var den perfekt hvorfor er det skrevet at båten er ubrukelig om det ikke er helt flatt vann, og at den er laget for rolige innlandvann neste gang jeg lurer på råd om båt så tror jeg kanskje jeg skal vike unna dette forumet Sitér dette innlegget Link to post
the boss Svart 23.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 (redigert) i dag kjørte jeg i åpnere hav med en del bølger, gikk bare godt, planer lett med 5 stk. i båten og marsjer med god fart, så jeg angrer ikke på dette kjøpet nei skal gi den litt hardtop i morgen og erstatte skyen med noen strøk hvitt, da blir den snasn ;) Redigert 23.Juni.2013 av the boss (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 du spurte nå etter erfaringer - og spesifiserte jo ikke at du bare ville høre om de positive Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
the boss Svart 23.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2013 ja, men på den lyse siden så hjalp dere meg til å tenke negativt å ha lave forventninger slik at jeg var i gledesrus da jeg har tatt min første tur men jeg lurer litt på hva som anbefales av marinehøyttalere og spiller med DAB og AUX til en lav pris? :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Var en båtutstyrsbutikk som hadde tilbud på en dab-radio nå men husker ikke hvilken. Har god erfaring med Sony marine høyttalere. Jeg har bestilt mArinespiller og høyttalere på ebay nå. Pyle marine med USB og aux, men ikke dab. Betalte 700 inkl frakt for alt! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
tomzern Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 (redigert) Hei og gratulerer med en praktisk og god båt! :) Faren min har en Alicraft 16 med evinrude 50 VRO som han har vært strålende fornøyd med i mange år. Den har blitt brukt som altmulig-båt på hytta på sørlandet og har dermed blitt utsatt for mye forskjellig farvann. Hvordan man oppfatter båtens sjøegenskaper har jo også mye med hva man er vant til fra før av. Den har ihvertfall aldri vært noe spesielt dårlig til å takle sjø i våre øyne og er veldig praktisk innredet med plass til mange på få fot. Planer lett gjør den også. Alt i alt en god båt til en billig penge. Det fins nok båter som takler sjøen enda bedre, men det viktigste er jo tross alt at DU er fornøyd;) Mvh Tomzern Redigert 24.Juni.2013 av tomzern (see edit history) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
ahamm Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Godt du er fornøyd :) veldig merkelig at båten kan oppleves så forskjellig, jeg vet ihvertfall at at jeg ikke liker sjøegenskapene på den båten. Men men, smaken er som baken :) Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
the boss Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 (redigert) hvilke høyttalere fra pyle er det anbefaler Glalaks? ;) artig og høre vi har samme erfaring med båten tomzern ja, det viktigste for min del er at jeg trives med båten , synd du ikke likte sjøegenskapene ahamm Redigert 24.Juni.2013 av the boss (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Hmm.. Anbefaler ingen ennå. Har ikke prøvd de. Men i bilstereo er vest pyle et helt greit merke.. Så hvorfor ikke prøve i båt.. Vi får se når det kommer..skal se om jeg finner pakken jeg kjøpte.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
the boss Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 ok, gi meg linken hvis du finner den :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 http://www.ebay.com/itm/150968544793 her er den.. vet ikke hvor bra høyttalerene er.. de er ikke av de dyreste.. men nesten garantert bedre enn det jeg har.. håper det er bare plug and play også:) Spilleren ser bra ut på papiret hvertfall.. mangler bare DAB, men jeg hører stort sett på egen musikk..Om høyttalerene er dårlige får jeg sikkert noen hundre for dem.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
the boss Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 ok, når du får de høyttalerne og har testet dem har det vært kjekt om du har gitt beskjed her hva du synes (sånn at jeg vet hva jeg kjøper) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 Jepp.. tar sikkert litt tid.. skal jo sendes på jordomseiling før de kommer hit.. men de blir testet med en gang de kommer:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
the boss Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2013 takk skal du ha Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2013 Da er anlegget montert og testet. Kvalitetsfølelsen er ikke stor. Mye plast.. Lyden er helt grei. Bedre enn det gamle, som var målet. Bra til prisen synes jeg. En ting jeg hadde oversett at at jeg bestilte en spiller uten cdspiller. Bare radio og div lyd-innganger. Greit nok da jeg ikke bruker cd i båt, og spilleren ble veldig lett uten dette. Så jeg er greit fornøyd uten at den akkurat dro skinnet av pølsa;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.