Puffen Startet 19.Juni.2013 Del på Facebook Startet 19.Juni.2013 Dette har sikkert vært beskrevet i diverse tråder før, men fant ikke noe komplett. Så derfor spør jeg alle dere som kjenner vår vakre kyst. Hvilke havner bør jeg besøke på denne reise, og hvem tilbyr rimligste diesel. Ned til Florø har jeg bra kontroll, men videre er ukjent terreng med båt. Et litt blandet mannskap, med forskjellige preferanser, men jeg tror det er best å finne de havnene som passer best for min 14 årige datter. Dvs. steder der det finnes noe Sitér dette innlegget Link to post
Rune Fredriksen Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Hei, Egersund har diesel for bunkring, tror den koster 9,50kr for literen nå, Rune Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Og vi nevner i fleng noen alternativer. Askvoll, Hardbakke, Skjerjehamn i S&F. Kjelstraumen eller kanskje en avstikker inn slusen til Lindås Brygge. Bergen, men vær obs på høy partyfaktor særlig torsdag-søndag. alternativt Strusshamn på Askøy, da er du også nær Skarholmen der de for tiden selger diesel for 8,37. Bekkjarvik på Austevoll, Leirvik på Stord, eller Espevær. Er ikke så godt kjent på Haugalandet. Stavanger eller roligere Tananger som er mer i "leden". Liker ellers Farsund og Mandal godt. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 14 år, ja; da er det vel Bergen, Haugesund, Egersund, Farsund, Mandal og Kristiansand før Grimstad. :-) Velger du imidlertid det som er mer spennende, så foreslår jeg: - Bekkjarvik i Austevoll - Skudesneshavn på Karmøy eller Kvitsøy - Egersund (holder på den) - Farsund (holder på den) - Kristiansand...... Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Puffen Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Høres vel ut ca. som forventet dette :-) Kan noen ordne med sol og varmt vær også ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.