litt peiling Startet 21.Juni.2013 Del på Facebook Startet 21.Juni.2013 Etter vinterdvale, virker ikke plottet. Den viser at vi er i Danmark, og bar står stille. Har restartet, men da viser den bare at vi er i Danmark igjen. Noen som vet? Mener den var sånn i fjor, etter dvalen Sitér dette innlegget Link to post
Caramba Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Har du sjekket antennekabelen? Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Jeg hadde noe tilsvarende med en Garmin. Når den hadde vært strømløs vinteren over. Første gangen jeg skulle benytte den på sommeren, så det ut som jeg fortsatt stod i hagen, selv om jeg lå på vannet. Men leste jeg frem i brukermanualen, og måtte sette opp noen innstillinger på nytt, så la den ta et nytt søk på satellittene, noen som den brukte ca 10 minutter på. Da var alt i orden resten av sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 21.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Antennekabel er brukket :( Noen som vet hvor det kan kjøpes ? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Prøv pro nav. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.