vestover Startet 21.Juni.2013 Del på Facebook Startet 21.Juni.2013 Hei! Nye strekkfisker er kjøpt, og alt skal være klart for å heise masta på min vesle Hunter Europa. Eneste skjær i sjøen er at dette har jeg aldri gjort. Skal bli enkelt å reise den, men lurer fælt på hvor stramme vanter og stag skal være. Er jo Få, så best å gjøre det skikkelig!? Hørt om strekkmåler. Bør jeg skaffe meg dette, eller er det bare å stramme på, så mye man kan og håper på det beste? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Veldig kjekt med strekkmåler, men du klarer deg med en tommestokk også. Her er en tråd som diskuterer dette Du finner sikkert flere tråder også om du bruker søkefunksjonen... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.