Jump to content

GM Detroit 246k lekker i kjølesløyfe, bruke bilradiator istedet?


Sabben77

Recommended Posts

Har skuten min på slipp for bunnsmøring og anodebytte og oppdaget i denne sammenheng hvorfor motoren bruker kjølevann. (ferskvannskjøling med kjølesløyfe)

Den lekker altså i gjennomføringen når motoren blir varm og termostaten åpner, ikke mye, men noen dråper.

Har inntrykk av at dette er en omfattende jobb og skifte ut, da gjennomføringen går gjennom både hud, spant og garnering.

Kom inn på tanken og montere radiator med kjølevifte for dermed og kunne fjerne kjølesløyfen. Noen som har erfaringer med dette?

Maskinen er en GM Detroit v8 på 246 hk.

Takker for innspill!

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...