gregor Startet 21.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2013 Hvordan er det med tanke på sandblåsing og sprøytemaling på slipp? Kan man gjøre det de fleste steder så lenge man bygger ett telt over? Sitér dette innlegget Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/ Link to post
Folk I Båt Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 (redigert) Kommer an på. Er intet regelverk som tilsier at man er pålagt tildekking. Dette vet jeg gjennom en sak jeg har vært involvert i opp mot fylkesmannens miljøvernavdeling og en mekanisk bedrift. Det er i praksis fritt fram. Men noen steder er det lokale regler som gjelder. Husker bl.a. At Kaarbø i Harstad måtte pakke inn før blåsing. Dette fordi slippen ligger midt inni byen. I Tromsø, der det er samme forhold, er det ingen slike regler. Det er bare et skilt som opplyser om at ved en eller annen heist vimpel pågår sprøytemaling, og man får se å ha seg unna med bilene om man ikke vil ha lakkskader. Redigert 22.Juni.2013 av Folk I Båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.