Tore B Startet 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2005 Jeg har en Brita varmtvannstank som er 60*60*60 rørene inn og ut er plassert omtrent i senter på den ene siden. Rørene sikker ca 30 cm ned i tanken ( både varmt og kaldt vann) Hvilken veg skal denne tanken monteres?liggende, stående eller oppned? Og hvordan i huleste er det mulig å tømme tanken om vinteren? Meeeeget taknemlig for svar.... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Jeg har en Brita varmtvannstank som er 60*60*60 rørene inn og ut er plassert omtrent i senter på den ene siden. Rørene sikker ca 30 cm ned i tanken ( både varmt og kaldt vann) Hvilken veg skal denne tanken monteres?liggende, stående eller oppned? Og hvordan i huleste er det mulig å tømme tanken om vinteren? Meeeeget taknemlig for svar.... <{POST_SNAPBACK}> Jeg antar du har en tappekran i senter av berederen nederst? Om ikke annet, så er det vel å ta av slangeklemme på utløpet av tanken og helle ut vannet... Jeg har stort sett kun liggende beredere, altså slik at vann inn/ut er i "horisontalen". Velkommen som medlem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.