Tore B Startet 10.Mars.2005 Del på Facebook Startet 10.Mars.2005 Jeg har en Brita varmtvannstank som er 60*60*60 rørene inn og ut er plassert omtrent i senter på den ene siden. Rørene sikker ca 30 cm ned i tanken ( både varmt og kaldt vann) Hvilken veg skal denne tanken monteres?liggende, stående eller oppned? Og hvordan i huleste er det mulig å tømme tanken om vinteren? Meeeeget taknemlig for svar.... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Jeg har en Brita varmtvannstank som er 60*60*60 rørene inn og ut er plassert omtrent i senter på den ene siden. Rørene sikker ca 30 cm ned i tanken ( både varmt og kaldt vann) Hvilken veg skal denne tanken monteres?liggende, stående eller oppned? Og hvordan i huleste er det mulig å tømme tanken om vinteren? Meeeeget taknemlig for svar.... <{POST_SNAPBACK}> Jeg antar du har en tappekran i senter av berederen nederst? Om ikke annet, så er det vel å ta av slangeklemme på utløpet av tanken og helle ut vannet... Jeg har stort sett kun liggende beredere, altså slik at vann inn/ut er i "horisontalen". Velkommen som medlem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.