Jump to content

Mercury xr2 200hk 1993 modell, hvordan stiller man tenningen?


malvinxr2

Recommended Posts

Hei. Jeg lurte på om det var noen her som hadde noe peiling på mercury xr2 200hk 1993 model. Jeg må nemlig stille tenninga på den men, jeg vet ikke hvordan dette foregår å har ikke deksel over svinghjul som viser null punktet

Veldig takknemlig hvis noen har noe tips :-)
Mvh malvin

Link to post
Share on other sites

Er ikke noe problem, men jeg må bare stille tenninga siden jeg har nettopp sottet sammen en motor fra bunnen av, men har ingen anelse hvordan man stiller tenning, så spørsmålet er egentlig hvordan man gjør dette? Å har jo nevnt årstall å motor å hk osv i teksten min?

Link to post
Share on other sites

Har du snakket med Ravns Garage ? disse gutta er meget hjelpsomme. Det er faktisk eneste plassen jeg har fått hjelp når jeg trenger råd, deler eller info. Ellers så er det et medlem av båtplassen som er meget dyktig og har tråd om

resturering av "tower of Power" Mercury R6 .Beklageligvis så husker jeg ikke brukernavnet hans.

Link to post
Share on other sites

Som Benji skriver så ville emnet normalt blitt stengt på nytt, men jeg skal la det stå som eksempel.

Reglene sier at tittelen skal beskrive emnet på en best mulig måte.

Du ønsker å vite hvordan man stiller tenningen, ja da skriver du det. Verre er det ikke.

 

Hvis man lager en dårlig tittel risikerer man at ingen svarer da de vet at emnet kommer til å bli stengt.

Noen vil også kaste bort tid ved å åpne emner de ikke har noe å bidra med i. Selv om jeg har justert forgassere på en slik motor er det ikke sikkert jeg aner noe som helst om hvordan man stiller tenningen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...