peder227 Startet 22.Juni.2013 Del på Facebook Startet 22.Juni.2013 Har nylig kjøpt en Mercury seapro 10hk fra 1995 og lurer om det går å trimme den. Har sett her at noen sier ja og andre sier nei. Hvis det er mulighet for trimming, hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 (redigert) sitter en strupeplate mellom innsugsmanifold og forgasser, denne må fjernes, samt bytte dyser i forgasser. Redigert 22.Juni.2013 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
peder227 Svart 22.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 det er bare på Viking at det er en strupeplate. Ikke Seapro. Det var det første jeg så etter. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Da er den nok fjernet. er samme blokk og slagvolum på Seapro, Marathon XR10, MAg 10 og Viking (262 cc), 60,325 mm stempel, dyser på 10 hk er ,052 mens på 15 hk er det ,072. Er også en annen propell . Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
peder227 Svart 22.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 ok. så det er bare å bytte dyser? takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Er iallefall det som står i workshop manual til den motoren. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
vik800f Svart 4.August.2014 Del på Facebook Svart 4.August.2014 Hei Har akkurat kjøpt samme motor, og lurer på om du merket noe effektøkning på å bytte dyser og propell? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.