khh Startet 22.Juni.2013 Del på Facebook Startet 22.Juni.2013 Hei Har en engbo ankervinsj som ikke vil slippe tauet ut. Slipper ca 5 cm og jeg hører bare en "dure" lyd. Har forsøkt å "mate" ut og da fungerer det fint, så det er ikke fastkjørt. Fungerer helt fint å kjøre ankeret opp igjen. Noen som vet hva som kan være feil? mvh. Knut Sitér dette innlegget Link to post
sveini 95 Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Jeg ville ha kontorlert koblingene på elektor motoren. Jeg vet at på 230V motorer vil du få en dure lyd av at motoren ikke helt vil gå rundt da er det oftes at en av de 3 viklingene er ødelagt eller at en av tilkoblingene ikke er helt i horden/ i kontakt. Det er verdt et forsøk :D Lykke til Svein Magne Risa Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 (redigert) Der er en fjærbelastet taufører som klemmer tauet mot hjulet. Kan hende fjæra er litt for stram. Prøv med å trekke taufører bort fra hjulet. Da skal ankeret renne ut selv, etter at du har trykket på slipp ut knappen, men pass fingrene. Ikke slakk fjæren på taufører før du er sikker på at dette er feilen. Blir fjæra for slakk vil ikke vinsjen dra ankeret inn igjen. Redigert 22.Juni.2013 av hegra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.