Tine IV Startet 10.Mars.2005 Del på Facebook Startet 10.Mars.2005 Da påsken nærmer seg med stormskritt og kansje været kan være på vår side , blir det som vanlig Strømstadtur i påsken . Men hva med alle rottene ,noen som har hørt om dem har tett rotta på dem bokstavlig talt ? Tenkte kansje noen her på forumet har hørt noe ang dette , høres ikke no ok ut med masse rotter rundtom , da sover jeg dårlig selvom dem ikke klarer og lukke opp døra mi så , noen som veit status ? Tine II som ser fram til påsketur uten rotter Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Suzuki Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 (redigert) Rottene har gått kveldskurs i vinter, så nå klarer de ALLE låser, bortsett fra ekte FRANZ JÆGER fra Berlin... Akta er .. PS - de har vokst seg jævlig store også, siste jeg hørte var at de hadde tatt kål på endel lokale lausbikkjer.. Suzuki Redigert 10.Mars.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 de har vokst seg jævlig store også, siste jeg hørte var at de hadde tatt kål på endel lokale lausbikkjer.. Det er ikke en svenske du har sett i Strömstad??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.