index Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Den slangen som er koblet til, kommer den fra en fettkopp? Det må tilføres litt vannfast etter hver tur, eller når det drypper litt. Fettet hjelper til med å holde tett, men ikke for mye, da kan det bli varmgang. Skal selv gå over til talgpakning, da jeg må bytte propellaksling. Har ingen betenkeligheter med det. Fettet skal ikke holde tett, det skal kun smøre talgpakningene! Smøring etter hver tur er alt for mye, da fyller du hylsa med grease over tid slik at kjølekanalene fylles og varmgang gjåør skade. Cutlesslageret kan også skades av grease som får gummien til å svelle opp. En pakkboks med talgpakninger skal lekke noen dråper i minuttet, ellers vil den gå varm. Jeg strammer koppen på min 3-4 ganger i året, holder plenty det. Og jeg bruker båten flere ganger i uka året rundt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Langs land Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Mare N, sjekk att kanalene på utsiden akselgjennomføringen ikke fått for mye bunnstoff og tettet Will do... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.