Marida Startet 23.Juni.2013 Del på Facebook Startet 23.Juni.2013 Skal trekke kabler fra lasteromsbegrensning til dashbordet nede i en F37, men finner ikke ut hvor man trekker kabler. Det er vel over dieseltanken et sted. Prøvde å demontere den platen over ryggen i styrbord side, men der var det bare en ny plate som var limt fast. Under førersetet er det en liten rund luke hvor jeg kjenner kabel, men ser ikke hvor. Hvis jeg hadde fått av seteryggen er det vel mulig å se noe mer, men hvordan tar man løs det? Sitter det i trykknapper, eller løftes det opp. Kjenner ingen skruer som gjør at jeg kan løsne dette. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Sealine pleier og lime fast seteryggen Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Hvis seterryggen er limt, virker ikke det som om det er en fornuftig føringsvei. Må finnes en annen måte. Sitér dette innlegget Link to post
Zandra Svart 24.Juni.2013 Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 På vår S41 fant vi veien fra motorrom til under køya i akterlugar, og derfra framover under senga og opp langs skutesiden. Kanskje Sealine følger samme prinsipp i F-modellene også... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 24.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2013 Får sjekke stikkabinen, mulig jeg kommer til noe der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.