glalaks Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Jeg har vært igjennom to saker i forliksrådet og lært litt av hvert... Saken til Kjetil her er en av grunnene til at man skriver kontrakt. Kontrakten og andre dokumenter som salgsanonse er veldig viktig og ta vare på. I mitt tilfelle var det salgsanonsen som var bevismateriale og jeg vant saken. Båten jeg har nå viste seg å være 4 år nyere enn det som sto i kontrakten, grei fyr jeg handlet av som bare hevet skuldrene og sa jaja :-) Tror jeg hadde blitt lettere overrasket om en selger av båten min hadde krevd mere penger fordi båten viste seg å være nyere enn først antatt.. Hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Zitt Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Selvfølgelig hadde du blitt overrasket, men så er det jo selgers ansvar/plikt å vite! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Så du mener det kan være mulig.?. Jeg selger min 2003 mod skibsplast for 200000.. Så kom jeg på/fant ut at den er 2005 modell så jeg kontakter kjøper og sier jeg vil ha mere penger etter handelen er ferdig? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.