Smiley Startet 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2013 Jeg går og vurderer om jeg burde ha en vannutskiller tilkoblet bensinslangen på båten. Dette har ikke vært noe tema med flyttbare bensintanker, men nå benytter jeg fast installert tank og har ikke lenger samme oversikten over innholdet. Men klarer en outboard å "suge" tilstrekkelig til at det vil fungere med et slikt stort filter? Motoren det gjelder er en Mercury 90hk, 99mod. 2-takt. Grunnen til at jeg spør før jeg prøver, er at jeg på tidligere båter har opplevd problemer med bensinforsyningen ved bruk av separate bensinfiltre og lavt monterte tanker. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
andersm Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Jeg har en slik en som er montert på min båt, 80 hk. Yamaha http://www.youtube.com/watch?v=Zu-AqD82Hz8 Det fungerer tilsynelatende bra, skiftet filter nå i vår og det var vann i bunn av filteret. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 yamaha sitt filter funker bra, har det originalmontert i yamarinen Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Skjær i sjøen Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Har det på min Suzuki 90hk 2-takt. Skaper ikke problemer der. Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
larsen2000 Svart 26.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2013 Hatt det på 2 stk Mercury 50 og 60hk med løs tank uten problemer og for meg et must for problemfri kjøring! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.