Ficher Startet 11.Mars.2005 Del på Facebook Startet 11.Mars.2005 Tyske Wilhelm Langes har en stor kjærlighet for norske ferjer......... http://www.fjordfaehren.de/ . Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 11.Mars.2005 Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 Her var det mye kjekt å se igjen. Gamle buøy ferjene Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 11.Mars.2005 Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 (redigert) Har lagt Gamle Ulsnes som skjermbilde på pcen min jeg!!! Husker enda når jeg satt på topp dekket(bakkant av styrehuset hvor alle stolene var lagret) i storm og koste meg som guttunge på vei til hytta på karmøy! Ikke for og glemme alle spy posene jeg har forbrukt ombord Redigert 11.Mars.2005 av Sabeltann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 11.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 Ja,gode gamle Vardenes -Ulsnes -Tungenes og skudenes har fått mye " bank" over Boknafjorden. Selv blir jeg våt i øynene når jeg ser gamle Rennesøy ( lysefjord etter 92).......... hytteturer til Renesøy (Eltervåg). Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 11.Mars.2005 Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 Har en bekjent som nå har begynt å lage forma til Skudesnes og Tungenes. Han vil lage båtene før de ble forlenget. Han skal lage 2 modeller i skala 1:25, tror de blir rundt 2,8 meter. Blir spennende når det begynner å ta form. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 11.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2005 Fjernstyrte modeller ?...........disse må du sende meg bilder av, når de blir ferdige (eller gi meg navn på person som bygger), er selv en gamel modellbygger. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 17.Mars.2005 Del på Facebook Svart 17.Mars.2005 Nå er det lagt ut bilder på byggeprosjekta. Tror ikke du fikk IM jeg sendte. Hvis du går inn på Sandnes RC Båtklubb og så på Billedgalleri så finner du Skudesnes. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.