nakamoomin Svart 15.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2014 Foreløpig er det tett. Men jeg har også ny aksling og bronse, som jeg tenkte å montere til vinteren (eller før, dersom det ikke holder). Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 23.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2015 Hvordan går det med denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
nakamoomin Svart 24.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Motoren kom i til slutt, men det ble ikke noen sesong av det. Jeg fikk litt problemer med tenning på første sylinder. Båten har fått følgende: Nyoverhalt motor (mangler tuning) Ny styring (NFB) Ny eksos Ny forgasser Ny propell 123ignition Ny coil Jeg gleder meg til litt mer stabile temperaturer og kanskje litt solsskinn. Da skal jeg få inn nye lensepumper, fikse kalesje og forhåpentligvis få motoren til å gå OK. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 23.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2015 Lykke! ;) Hva ble det å betale for dette? Hvor kjøpte du det?. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.