Jump to content

er det billigere epoxy enn west system


sofa

Recommended Posts

Har brukt både West, Aeropoxy(trebåten) og Svas. Jeg kommer til å holde meg til Svas på alle eksisterende og nye prosjekter. Bruker herder med "pot-life" på 45 minutter som gir meg lavere hvilepuls på større arbeider, og prisen er det ingenting å si på. En synlig forskjell er at West er svakt gul, mens Svas er helt klar. Noen liker den gule fargen, men for min del beiser jeg inn den fargen jeg vil ha og synes det er greit at den ikke endrer seg når jeg legger på epoxy.

West synes jeg først og fremst er grovt overpriset.

Link to post
Share on other sites

Har brukt både West, Aeropoxy(trebåten) og Svas. Jeg kommer til å holde meg til Svas på alle eksisterende og nye prosjekter. Bruker herder med "pot-life" på 45 minutter som gir meg lavere hvilepuls på større arbeider, og prisen er det ingenting å si på. En synlig forskjell er at West er svakt gul, mens Svas er helt klar. Noen liker den gule fargen, men for min del beiser jeg inn den fargen jeg vil ha og synes det er greit at den ikke endrer seg når jeg legger på epoxy.

West synes jeg først og fremst er grovt overpriset.

Overpriset var mild sagt...( ran er rett ord)Prisene de opererer med hører til kun til de gode "båtmarkedstidene".

Link to post
Share on other sites

Hei

Det er klart at ved kjøp av såpass store kvanta bør det være rom for prisforhandlinger,

Men det er nok de færreste som trenger mere enn 1 til 2 kilo i slengen.

Ps. Med så store rabatter du har fått så viser det jo at fortjeneste nivået er høyt, ingen må fortelle at west ikke tjener penger selv med 175 kr kiloen for 30 kg

Link to post
Share on other sites

Hei

Det er en voldsom forskjell. West system kr 446 pr kg

En annen tar 280 kr pr kg. Trebåten.no

Overpris også...Sjekket 2. priser der : nesten kr 2 000 kg for støpe silikon !!! Det er ran det...

Med mine rabatter betaler jeg 175kr/kg ved kjøp av 30kg west.

Dårlig deal...

 

Bestill ut av landet og betal rett pris !! Flott service og attpå til får man varene raskere en om man hadde bestilt i Norge

http://www.epoxy5050.com/cgi-supplies/shop.pl?type=topic&topic_name_value=epoxy_resin&cart_id=902da607b51f802ab11dffd139ade48d

Redigert av Pescador1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Jeg er godt i gang med mitt andre baugpropell prosjekt hvor jeg bruker epoxy fra BILTEMA. Sikkert bare noe skit som blir produsert på bakrommet i den lokale Biltema butikken, på lik linje med alt annet derfra.

 

Til tross for at mange tror det er sånn det fungerer velger jeg å bruke disse produktene. Jeg har overhodet ingen bekymring med å bruke disse produktene på båten.

 

Prisen er veldig bra, lett å få tak i er det også.

Link to post
Share on other sites

Hmmm. Vi bruker Epoxy levert av Lindberg -Lund på jobben. Tror nesten jeg må prøve å strektestet den opp i mot Biltema sin neste gang jeg får sjansen.

Problemet med Biltema er jo at om det skårer bra nå, så er det ikke sikkert det er samme produkt du får kjøpt en uke senere...

De fra proffe vet en holder samme kvaliteten hele tiden.

Redigert av Jan E. (see edit history)

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...