kvimms Startet 27.Juni.2013 Del på Facebook Startet 27.Juni.2013 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan dele ruter med andre via mail på navionics på ipaden?! Kommer dit jeg huker av for å dele via epost, men får beskjed om at jeg ikke har satt en epost adr! Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 27.Juni.2013 Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 (redigert) Ønsker også å gjøre dette, men deler du det på mail, sender du kun en kmz fil som kan åpnes i google earth/maps, ikke fra padde til padde... Synd. Grunnen til at du får beskjeden er nok at du ikke har satt opp epost-programmet ditt. Navionics lager bare en fil som de legger som et vedlegg i en vanlig mail. Redigert 27.Juni.2013 av Julie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kvimms Svart 27.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 aaaa!! Fikk sendt nå, men er jo ubrukelig om dem ikke får den opp som rute på paden da... Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 27.Juni.2013 Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 Du får den op på paden, men i google earth... Men tullete at man ikke får den inn i Navionics ja. Mulig det er planen etterhvert... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.