All In Startet 28.Juni.2013 Del på Facebook Startet 28.Juni.2013 Jeg skal kjøpe rib til å henge i davittere, og har noen krav. Noen som vil komme med innspill? Davittere kan ta Max 200 kg. Trenger båt som kan gå i plan med 2 voksne og 2 barn. Ser for meg 20-25 HK. Holder det med 10 fot, eller blir det for lite plass o bord? Blir 12-13 fot for stort og balete hengende bakpå? Favoritt så langt er Arimar 360 med Honda 25 HK. Men de jeg har sett er veldig dyre. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Har Suzumar RIB med dobbel bunn og 15 hk 4- takt Suzuki el-start. Godt fornøyd. Motor rundt 45 kg og båt 60 kg styrekonsoll 15 . Virker meget stødig. Runde potonger helt bak, bygget for tyngre 4-taktere. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
All In Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Har Suzumar RIB med dobbel bunn og 15 hk 4- takt Suzuki el-start. Godt fornøyd. Motor rundt 45 kg og båt 60 kg styrekonsoll 15 . Virker meget stødig. Runde potonger helt bak, bygget for tyngre 4-taktere. Har du den i davittere? Kommer den i plan med fire stk? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Den henger etter seilbåten. Planer med 3. Har ikke prøvd med 4 så det kan jeg ikke svare på. Men 4 stk trenger vannlinje, de har/hadde en 3,40 og. Ligger vel tester ute av den. Kjøpte den ny høsten 2008. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
All In Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Deg køer er ute etter er erfaringer med rib i davittere. Vekt, str etc. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.