tha Startet 28.Juni.2013 Del på Facebook Startet 28.Juni.2013 Har en Simrad CX44 i min båt hvor forrige eiers navn og båtnav kommer opp når den slås på. Noen som vet om dette endres via menysystem eller om dette er noe som hentes fra kartbrikken? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 28.Juni.2013 Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 (redigert) Jeg hadde Cx44 i en tidligere båt og mener dette enkelt endres i menyen på selve plotteren. Etter hva jeg har av dokumentasjon her så skal følgende oppskrift løse problemet ditt: Trykk MENU, deretter valg 8 og så valg 5, til "Quick Guide". Trykk så Page-knappen til du kommer til en side hvor du kan redigere eieropplysningene. Trykk "enter" når du er ferdig og skal lagre informasjonen du har lagt inn eller fjernet. Cx44 er en "semiproff" plotter som jeg likte veldig godt. Ikke verdens raskeste eller det beste menysystemet etter dagens målestokk, men en solid arbeidshest med knallgod skjerm som løste alle oppgaver sammen med radar, autopilot, dippedutter og givere på en glimrende måte i min eierperiode. Redigert 28.Juni.2013 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tha Svart 28.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2013 Takker! Det fungerte akkurat som beskrevet. Jeg har SW version 4.30 (bootsector ver 5.02) og C-MAP Lib ver 7.00.08. Er det mulig å få tak i SW som er nyere, samt hvilke nye C-MAP kart kan jeg oppgradere til? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 30.Juni.2013 Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Etter mine notater er SW-versjonen 4.30 den siste. Jeg fikk oppdatert til denne versjonen i forbindelse med oppgradering av autopiloten til AP24 og trådløs betjening. Av kart får du vel kjøpt hva du ønsker og C-map Max-brikker får du hos f.eks. Seatronic. Her finner finner du nye kart: http://www.seatronic.no/kart-elektroniske-kart-c-77_204_205 Og her er informasjon om å oppgradere den kartbrikken du allerede har: http://www.seatronic.no/kart-elektroniske-kart-c-77_204_388 Sitér dette innlegget Link to post
tha Svart 5.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Fikk oppgradert til MAX Wide hos Nautisk Fritid for 990,- og de nye kartene fungerer utmerket og er mye mer detaljert en kartene fra 2005 som stod i. Takker for tips og veiledning! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.