Bm1981 Startet 29.Juni.2013 Del på Facebook Startet 29.Juni.2013 Hei, har skrape lyder i drevet når jeg svinger og det høres litt brutalt ut. I og med jeg er både gul og grønn på dette område så svingte jeg innom Ragnar Ringstad siden jeg bor i nærheten. Bytt kryssa dine var beskjeden. Ai ai så i dag gikk drevet av. Med en som har greie på det:-) konstaterte at kryssa var i skjønneste orden. Men lageret som sitter bak kryssa rundt akslingen som kryssa skal sitte i har gått. Så mitt problem og spørsmål er da følgene: Må motor flyttes får å bytte lageret eller kan man ta det utenfra? Kan ta bilde hvis det er behov får det:-) takker får alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Sande Svart 29.Juni.2013 Del på Facebook Svart 29.Juni.2013 Hei Ser ut som om du slipper å flytte på motoren:-) Se link: http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-7744660-44-18923.aspx Dette er fra en aq 151, men tror de er like. Jeg byttet lager på mi. Da hadde jeg hele motoren ute grunnet overhaling. Sitér dette innlegget Link to post
Bm1981 Svart 29.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2013 Ja det hadde vært bra, som sagt har null greie på dette så, han som hjelper meg har ikke drivi mest med vp, mest mercruiser. Så vil ikke gå store omveier med jobben siden balja helst skulle vært utpå til helga. Takker får svar;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.